Novice

Ni druge priložnosti za ustvarjanje prvega vtisa. Mi smo ponujeno priložnost izrabili...

 

 

 

Predvsem je potrebno izreči vso pohvalo in zahvalo sicer majhnemu, toda izjemno učinkovitemu operativnemu timu ljudi, ki se je »stožiške neznanke« lotil z veliko mero optimizma, vneme in pozitivne energije. Tudi s kančkom strahu, je treba priznati. A končni rezultat je poplačal ves trud, saj so naši odbojkarji v sijajni predstavi dobesedno zmleli nasprotnika, kajpada poneseni s fantastičnim vzdušjem. Nasprotniku navsezadnje niti ni preostalo kaj drugega, kot da se tej čudoviti publiki naposled opraviči, ker, kot je dejal tudi njihov glavni trener Veselin Vuković, z igro, ki so jo prikazali sploh niso sodili v ta spektakel, in so ga celo - skazili.

 

A dogodek je mimo in smo se s polno paro lotili priprav – pravzaprav že  kar neke vrste  finalizacije naslednje tekme evrolige, ki bo 14. decembra ponovno v ljubljanskih Stožicah. Stožiške spektakle smo namreč podrobno načrtovali že nekaj mesecev in v ta načrt je sodila tudi promocija, ki smo jo s prvo tekmo z odliko izpeljali. K sodelovanju smo povabili sponzorje in smo se skupnimi močmi odločili dvorano brezplačno odpreti množici navijačev in ljubiteljev tega čudovitega moštvenega športa. Razlogov je bilo več: v veličastne Stožice, ki sprejmejo 12.500 obiskovalcev je odbojka vstopila prvič, a hkrati med zadnjimi kolektivnimi športi, zlasti za košarko in rokometom, ki so evroligaško sezono že dodobra in hkrati tudi sijajno začeli. Iskrene čestitke! Bilo pa je potrebno temu športnemu lesku dodati še svojega, ob tem pa se izkazati v najboljši možni maniri marketinških gurujev, ki prisegajo na znani aksiom po katerem nihče nima druge priložnosti za ustvarjanje prvega vtisa.

 

In to je vsa poanta 12.500 brezplačnih vstopnic s katerimi smo si  pravzaprav zagotovili 12.500 brezplačnih tržnih sporočil, ki delujejo  po sistemu »ust do ust« in logiki pozitivnih govoric in tehtajo več od tisoč dragih reklam. To je poanta ustvarjanja vzporednih promocijskih zgodb in je navsezadnje tudi poanta predvsem dolgoročne strategije ACH Volleya, ki je končno na točki, ko se bodo vložena sredstva začela tudi vračati - želja je da z mnogokratnikom. Če ob strani namreč pustimo izjemno pozitivno publiciteto, ki jo je naš klub deležen že sedem let, in je njena vrednost izjemno visoka, so zdaj ustvarjeni vsi pogoji tudi za začetek tržne zgodbe. ACH Volley je namreč postal prepoznavna blagovna znamka in je tudi primer, ki se ga s pridom že lotevajo tudi v učnih programih. Zdaj mora steči tudi prodaja, tako vstopnic kot artiklov, v nadaljevanju pa še dosti več. In ta zgodba je tudi že stekla. Na prodajnih mestih Eventima počasi namreč že zmanjkuje vstopnic za decembrsko tekmo za  spodnji del stožiške arene, ki je najbližje dogajanju na igrišču. Zato je za prodajo že odprt tudi zgornji del dvorane, resda še vedno po simboličnih cenah: po 5, 4 ali 2 evra. Skoraj v celoti so pošle tudi paketne vstopnice za tiste, ki so si na ta način rezervirali že ogled januarskega srečanja. Za naslednji krog tekmovanja – prepričani smo namreč, da bo naše moštvo glede na dosedanje predstave zagotovo napredovalo - pa bodo cene še nekoliko višje. Zato se že zdaj splača vložiti malce truda in poiskati najbližje prodajno mesto Eventima ter si zagotoviti vstopnice vsaj za preostali tekmi prvega kroga evropske lige prvakov v ljubljanskih Stožicah.

 

Brž ko ne je mnogim zdaj že malce bolj jasno, da bo treba za rezervacije in karte narediti nekaj več kot zgolj klicati na sedež kluba. Zgodba je namreč s Stožicami dejansko dobila nove razsežnosti, ki pa gredo tudi čez meje naše države. In to je dobro. Kot je dobro dejstvo, da smo odbojki tudi na tej strani Alp dali veljavo, ki ji zlasti glede na množičnost odbojkarskih klubov  v Sloveniji dejansko tudi pripada. V samem klubu smo doslej naredili veliko, zahvala za to gre sponzorjem in še zlasti družbi ACH, d.d. in njenemu generalnemu direktorju, mag. Hermanu Rigelniku, ki je v ta projekt verjel in zanj tudi sam veliko storil. Nekaj več pa bi lahko zdaj storilo tudi lokalno okolje, v katerem ima evropski klub ACH Volley svoj domicil. Na dosežke je namreč treba biti ponosen in najmanj kar je, napolniti tudi radovljiško športno dvorano, v kateri se trudimo, ne samo za promocijo odbojke in delo z mladimi, pač pa že nekaj let temu delu dodajamo tudi humanitarno noto. Še naprej bodo vrata radovljiške športne dvorane brezplačno odprta za vse, ki imajo in imamo radi odbojko, toda z mislijo, da vsak, prav vsak izmed nas lahko naredi sicer malo, a v skupnem seštevku pravzaprav izredno veliko za odbojko, za šport v celoti, za mlade, za ožje in širše družbeno okolje. ACH Volley je metaforično premaknil kamen. Skupaj brž ko ne lahko premikamo gore. Če kdaj, po tem danes in tukaj potrebujemo pozitivne zgodbe. ACH Volley jih je spisal  že nekaj. Zgledi (menda) vlečejo.

 

 

mag. Ivanka Mihelčič

izvršna direktorica

ACH Volley

 

Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?