Sporto 2008

 

V Portorožu je 17. in 18.novembra potekala vsakoletna Sporto konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu. Prvi dan konference so poleg številnih predavanj podelili tudi letošnje SPORTO nagrade 08, ki so bile podeljene na svečani večerji s programom, ki je potekal v prostorih hotela Bernardin. Strokovna žirija je najprej zasedala 20. oktobra 2008 ter izbrala in ocenila ožji izbor projektov, drugi del ocene pa so predstavljali spletni glasovi širše strokovne javnosti (udeleženci dosedanjih konferenc, predavatelji in gosti, člani Društva za marketing Slovenije), ki so bili po predhodnem obvestilu povabljeni k glasovanju. Odbojkarski klub ACH Volley se je v konkurenci 54 udeležencev, ki so tekmovali v treh tekmovalnih skupinah oz. šestih kategorijah, potegoval za nagrado v kategoriji Druge oblike tržnega komuniciranja povezane s športom in sicer za najboljšo aktivnost na področju odnosov z javnostmi (PR). Po uvrstitvi v ožji izbor pa je v konkurenci projektov Forvvard d.o.o. / Nova slika = Nova podoba (HDD Olimpija) in Zavoda za fair play in strpnost v športu / Srce športa – Dan Fair Playa posebni nagradi evropske odbojkarske federacije (CEV) imenovano IECL PRESS AWARD dodal še prestižno priznanje SPORTO 08 za najboljše odnose z mediji v pretekli sezoni v okviru lige prvakov.



 
Pri ocenjevanju v kategoriji Druge oblike tržnega komuniciranja povezane s športom / Najboljša aktivnost na področju odnosov z javnostmi (PR) je strokovna komisija upoštevala:

  • skladnost in primernost ciljev PR-a s cilji podjetja, športnega subjekta itd.
  • inovativnost in kreativnost vsebine, sporočanja, izvedbe
  • doseganje ciljnih skupin in prepoznavnost
  • razmerje med vloženimi sredstvi in učinki aktivnosti
  • potencial v prihodnje: možnosti razvoja in dolgoročne koristi

Na večerni prireditvi, ki je je povezoval novinar in komentator TV SLO g. Ivo Milovanovič, je ob podelitvi nagrade Odbojkarskemu klubu ACH Volley ga. Prof. Dr. Maja Makovec Brenčič, sicer predsednica Društva za marketing Slovenije zbranim takole predstavila dobitnika priznanja: »Moško odbojkarsko moštvo ACH Volley je aktualni državni in pokalni prvak Slovenije ter že drugič zapored prvak srednjeevropske odbojkarske lige. Ponaša se tudi z naslovom prvaka evropskega TOP Teamsa  06/07 ter z nazivom Najboljšega športnega moštva 2007 po izboru slovenskih športnih novinarjev. V najprestižnejši evropski odbojkarski ligi, ligi prvakov je prvič nastopil v sezoni 07/08 na posebno povabilo evropske odbojkarske federacije. Kot novinec se sicer ni prebil naprej med dvanajsterico najboljših, toda z organizacijo tekem LP v ljubljanski hali Tivoli si je prislužil posebno nagrado evropske odbojkarske federacije, IECL Press Award za najboljše odnose z mediji v pretekli sezoni v okviru LP. Komunikacijska strategija ACH Volleya je v celoti usklajena s korporativno komunikacijsko strategijo njegovega generalnega sponzorja, družbe ACH d.d. Javnosti, ki jih nagovarjata tako moštvo kot generalni sponzor, so jasno segmentirane in komunikacijska orodja definirana, v tem kontekstu pa so prav tekme v hali Tivoli predstavljale poseben komunikacijski in siceršnji izziv. Ključni cilj je bil pripraviti odbojkarski spektakel in napolniti ljubljansko halo Tivoli do zadnjega kotička, na tekme privabiti tako strokovno kot poslovno in splošno javnost in utreti pot slovenski odbojki v evropski prostor na precej višji ravni od vseh dosedanjih, ter s tem zagotoviti tako evropsko prepoznavnost ACH Volleya kot njegovega generalnega sponzorja. Vsi začrtani komunikacijski cilji so bili doseženi. V halo Tivoli so privabili skupaj skoraj 12.000 gledalcev, tekme si je ( v posnetku) ogledalo preko 80.000 gledalcev, skupaj z neposrednimi prenosi iz gostovanj znotraj LP pa preko 120.000 gledalcev. O treh tekmah so zabeležili preko 1000 medijskih objav (povprečno prek 300 objav na tekmo). Učinke vseh komunikacijskih aktivnostmi so ocenjene z 10- kratnikom na vložena sredstva. Projekt ACH Volley je tako znotraj LP pridobil  vse nacionalni  in mednarodni naboj, kar je več kot odlična popotnica za slovensko odbojko na sploh in pomembno sporočila obstoječim in potencialno novim sponzorjem v tej športni panogi. Dodajmo še, da je generalni sponzor  moštva, družba ACH Volley, vgradila elemente  odbojkarskih tekem tudi v svoj promocijski film.  Vsem poslovnim partnerjem (zlasti tujim) tako tudi nazorno predstavi dejstvo, da je filozofija timskega dela pravzaprav enaka in velja tako za športno moštvo kot za gospodarsko entiteto, kar hkrati priča tudi o veliki sinergiji v tem poslovnem odnosu med športnim moštvom in njegovim generalnim sponzorjem.«


 
Ob prejemu priznanja, ki je po nagradi evropske odbojkarske federacije že drugo tovrstno priznanje za projekt liga prvakov, je izvršni direktor kluba ACH Volley Gregor Humerca dejal: » V prvi vrsti gre velika zahvala za to priznanje našemu generalnemu pokrovitelju družbi ACH d.d. in njenemu generalnemu direktorju g.mag.Hermanu Rigelniku, ki je v vseh pogledih tvorec uspehov projekta ACH Volley. Hkrati bi se zahvalil ga. mag. Ivanki Mihelčič in njeni ekipi za izvrstno opravljeno delo na področju odnosov z javnostmi v okviru tekem lige prvakov. Ta nagrada je plod obilice znanja, timskega dela, odrekanj in s ponosom nas bo vodila naprej. Zahvala gre tudi vsem novinarjem in medijskim hišam, ki vse bolj številčno spremljajo naše moštvo ne le na domačih tekmah ampak tudi v tujini. Letos imamo še višje cilje kot v pretekli sezoni, nadvse pa nas veseli dejstvo, da popularnost našega kluba strmo narašča. Imamo kvalitetno moštvo, imamo fantastične navijače in prepričan sem da bomo s skupnimi močmi naredili vse, da uresničimo letošnje cilje.«
Naša spletna stran za boljše delovanje uporablja piškotke! Želite izvedeti več?
Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?